مصاحبه آرشیو خبر ها
هشدار الگری: 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول قابل اتکا نیست

هشدار الگری: 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول قابل اتکا نیست

مکس الگری که برای دیدار حساس با جنوا بار دیگر گونزالو هیگواین را در میان نفرات خود می بیند به بازیکنانش هشدار داده که 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول چندان زیاد و قابل اتکا نیست.

 

تیم یوونتوس فردا در هفته چهاردهم رقابت های سری آ به مصاف تیم جنوا می رود. این بازی در حالی برگزار می شود که یووه پس از پیروزی برابر سویا در لیگ قهرمانان، حالا می تواند تمرکز خود را فقط معطوف لیگ کرده و به صدرنشینی خود در سری آ ادامه دهد. مکس الگری در کنفرانس خبری خود، بازی با جنوا را یک مبارزه می داند:

 

بازی فردا یک مبارزه واقعی خواهد بود. جنوا تیم جنگده ای است و ما باید با آنها بجنگیم. دیدار برابر جنوا همیشه برای ما مهم است و من در اولین فصل حضورم در یوونتوس نیز به آنها باختم. تا ماه مارس فقط یک بازی در لیگ قهرمانان داریم، پس از حالا باید فقط روی سری آ تمرکز کنیم.

 

اختلاف 7 امتیازی در صدر جدول؟

 

خیلی غیر معقولانه است که فکر کنیم می توانیم به 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول تکیه کنیم چون زیاد نیست. ما باید واقع بین باشیم و با قدرت پیش برویم. این که این وضعیت را نتوانیم درک کنیم بی مسئولیتی است. 20 روز آینده برای ما بسیار مهم است چون قسمت مهمی از سرنوشت این فصل را تعیین می کند. برخی از بازیکنانمان بازگشته اند و پائولو دیبالا نیز هفته آینده باز خواهد گشت.

 

مویس کین به جای هیگواین؟

 

اجازه بدهید زیاده روی نکنیم. او بازی خوبی داشت و دلیل آن هم این است که اخیرا پیشرفت قابل توجهی داشته است اما او هم یک بازیکن مانند سایر بازیکنان تیم ماست. هیگواین آماده است ولی هنوز تصمیم نگرفته ام که از ابتدا بازی کند یا او را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین کنم. اگر هیگواین از ابتدا بازی کند در کنار مانژوکیچ قرار خواهد گرفت، در غیر این صورت همان نفرات خط حمله دیدار با سویا در میدان قرار می گیرند. اگر بازیکنی می خواهد در یوونتوس باشد باید برای بدست آوردن جایگاهش در تیم رقابت کند، با این حال اعتقادی که من به مانژوکیچ دارم غیر قابل انکار است.

 

وضعیت خط دفاعی؟

 

جورجو کیلینی شرایط بازی کردن را ندارد پس از بین روگانی یا بن عطیه یک نفر بازی خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: